Cada segon que et pases pensant en com et veuen els altres perds temps poden valorar-te per tu mateix! Aprofita’l i estimat!


2 de novembre del 2011

Com vas d'autoestima?

A continuació us proposem fer aquest test, sobre l’autoestima. Amb aquest test podràs saber com vas d’autoestima, es a dir, si tens molts, si tens poca... i a més et donem uns consells per tal de millorar-la en el cas que sigui baixa o mantenir-la, en el cas que sigui alta o normal.




1.Sents la necessitat de preguntar-te el que vas a fer constantment?
   a) Si. Necessito organitzar-me molt be dia a dia.
   b) No. Acostumo a improvisar i adaptar-me al que sorgeix en cada moment.

2.Vius pendent...
   a) Del que diran.
   b) De sentir-me a gust amb el que faig i amb qui sóc.

3.Et compares amb els demes i arribes a la conclusió de que....
   a) He arribat més lluny del que mai pensaré.
   b) Encarsa queda molt per aprendre.

4.Per el carrer algú es gira per mirar-te...
   a) Miro que no porti res estrany a la cara o al cabell.
   b) Penso que avui he d’estar més atractiu/va que altres dies.

5.Enfront un fracàs amorós o una baralla amb la teva parella...
   a) Sempre intento veure on he fallat.
   b) Intento fer les paus i passar pàgina.

6.M’agrada...
   a) Més parlar dels demes que de mi.
   b) Intimidar amb les persones del meu entorn.

7.Tots els meus mèrits són fruits...
   a) De les meves virtuts, dels meus esforços i de la meva tenacitat.
   b) Segurament, son fruit de un cúmul de casualitats i d’algun que altre cop de sort.

8.Un company del teu treball està molest i de mal humor...
   a) Potser he dit o fet alguna cosa que no li ha agradat.
   b) Deu tenir un mal dia per algun motiu, suposo que ja se li passarà.

9.Un/a conegut/da et diu alguna cosa bona de tu...
   a) Segurament ho diu per quedar be.
   b) Li agredeixo de forma sincera.

10.En el treball et dones compte que has comes un error.
   a) Intento remeiar-ho ràpidament com puc.
   b) Refunfunyo i creuo el dits per que ningú ho descobreixi.

11.Després d’acabar un projecte...
   a) Valoro si ha quedat com esperava.
   b) Se ho ensenyo a altres persones per veure que els pareix.

12.Reps una crítica injusta. Que fas?
   a) No li dono importància. Menys si es infundada.
   b) Em sento molest/a i indignat/da.


Ja has fet el test? A continuació hi ha el enllaç on podràs trobar els resultats i els consells.

RESULTATS

1 comentari:

  1. Gràcies a aquest test m'he adonat que hauria de reconèixer les meves virtuts més sovint i he ser una mica menys exigent amb mi mateixa! Gran blog noies;)

    Marina.

    ResponElimina